A rajtrácson felsorakozó autók nagy részét leginkább gyűjtőknél lehetne elképzelni egy garázsban, olyan elképesztő anyagi és eszmei értéket képviselnek. Ennek ellenére ezek a csodálatos autók pontosan felépített program szerint teljesítették a szabadedzéseket, időmérőket, és természetesen a versenyeket is. Verseny alatt ne arra gondoljunk, hogy óvatosan köröztek az aszfaltcsíkon. Kőkeményen, ugyanakkor végtelenül sportszerűen nyomták tövig a gázpedált, sokszor még az élen is oda-vissza előzésekkel izgalmassá téve ezzel az egyes futamokat.
Összesen 7 kategóriában indítottak versenyt ezen a hétvégén, volt köztük olyan, ahol csak 1966 előtti Porschék indultak, de volt olyan futam is, ahol a híres 24 órás Le Mans-i verseny 1982-es és 83-as versenygépei álltak rajthoz. A hétvégén versenyző és persze testközelből a nézők számára is megtekinthető legkülönlegesebb autók a teljesség igénye nélkül az alábbiak voltak: Lola T, Ferrari 250 GT, Porsche 911, Lancia LC2, Ford Capri, BMW CSL, Jaguar E-Type, Selby Cobra.
A teljes versenyprogram lebonyolítása mellett számos látnivaló és program színesítette a motorsport szerelmeseit vonzó hétvégét. A versenyek szüneteiben autós parádékkal kápráztattak el minket. A Hungaroring belső parkolói kiállításoknak szolgáltak helyszínül, ahol veterán és modern autók egyaránt fellelhetőek voltak, de akadt ott veterán teherautó, gőzgép, és egy repülőgépből kiszerelt, működő csillagmotor is. Teljes gőzzel üzemelt a gokart pálya, voltak autós szimulátorok, retró ruhakölcsönző, retró fodrászat. Talán a büfék számát méretezték kicsit alul a paddokk részlegen.
A hétvége különlegessége volt, hogy egyetlen belépővel nem csak a célegyenes lelátóin lehetett helyet foglalni, hanem az egész közönségnek megnyitott területet be lehetett járni. Akár az ideiglenes boksz funkcióját betöltő sátrakba is be lehetett menni, testközelből szemügyre venni, sőt akár meg is érinteni a versenyautókat. Ettől lett igazán különleges, és igazán nézőközpontú ez a rendezvény.